Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
SNÖ minne
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MELIN" data-source="post: 39252" data-attributes="member: 14691"><p>Mitt bästa minne kommer ifrån Klövsjö år 2000. -5 och sol. För att komma till detta ställe som man kan beskriva ungefär som stranden i filmen " The Beach " så vart man tvungen att ta fart nerför en backe för att sedan åka upp för en uppförsbacke som ca 20 m lång. Sen fick man gå kanske 50 m i skogen och sen kom man till ett ställe som var sagolikt. Sträckan var kanska 60 m lång och 10 m bred med bara puder, skog på båda sidorna och ingen hade åkt där de närmaste dagarna. Är nog int många som känner till den, men jag rekommenderar den varmt till alla som besöker Klövsjö nån gång.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MELIN, post: 39252, member: 14691"] Mitt bästa minne kommer ifrån Klövsjö år 2000. -5 och sol. För att komma till detta ställe som man kan beskriva ungefär som stranden i filmen " The Beach " så vart man tvungen att ta fart nerför en backe för att sedan åka upp för en uppförsbacke som ca 20 m lång. Sen fick man gå kanske 50 m i skogen och sen kom man till ett ställe som var sagolikt. Sträckan var kanska 60 m lång och 10 m bred med bara puder, skog på båda sidorna och ingen hade åkt där de närmaste dagarna. Är nog int många som känner till den, men jag rekommenderar den varmt till alla som besöker Klövsjö nån gång. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
SNÖ minne
Tillbaka
Topp