Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Snö nära göteborg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nitrogendykare" data-source="post: 1051113" data-attributes="member: 120579"><p>Har åkt mycket i Hovfjället och det funkar absolut för en dagstur. Snösäkert, Sunne är ok men snögränsen brukar vara vid Hovfjället. Angående Norefjell, klart underskattat ställe. Personligen tycker jag vägen är jobbigare, speciellt hem då man ska ta sig genom Oslo. Ny vägsträcka är invigd mellan Hönefoss och Norefjell förkortar med 20 min. Åker snart den vägen då vi ska till Hemsedal, kan då se ungefär hur lång tid det är från Göteborg. Skidåkning i Norefjell är är bra, kolla deras fallhöjd, rätta mig om jag har fel högre än både Hemsedal o Åre. Norefjell är klart bästa stället som jag varit på, som ligger på avstånd att köra över dagen från Göteborg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nitrogendykare, post: 1051113, member: 120579"] Har åkt mycket i Hovfjället och det funkar absolut för en dagstur. Snösäkert, Sunne är ok men snögränsen brukar vara vid Hovfjället. Angående Norefjell, klart underskattat ställe. Personligen tycker jag vägen är jobbigare, speciellt hem då man ska ta sig genom Oslo. Ny vägsträcka är invigd mellan Hönefoss och Norefjell förkortar med 20 min. Åker snart den vägen då vi ska till Hemsedal, kan då se ungefär hur lång tid det är från Göteborg. Skidåkning i Norefjell är är bra, kolla deras fallhöjd, rätta mig om jag har fel högre än både Hemsedal o Åre. Norefjell är klart bästa stället som jag varit på, som ligger på avstånd att köra över dagen från Göteborg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Snö nära göteborg
Tillbaka
Topp