Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snö och glaciärer?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="heeenkeee" data-source="post: 572746" data-attributes="member: 78249"><p>Hej!</p><p></p><p>Är just nu bosatt i Ungern fram tills sommaren och min familj är en så kallad "skidfamilj", dvs vi gillar att åka skidor flera gånger om året.</p><p></p><p>Jag undrar nu om någon har förslag eller tips eller information om någon glaciär är öppen i närheten, helst i Österrike. Jag vet att det finns en glaciär i Österrike, där jag varit innan ett antal gånger, men jag har glömt bort namnet på den, men ni som följt Jon's videoblogg vet vilken glaciär jag menar i Österrike.</p><p></p><p>Jag undrar om det också finns snö redan nu någonstans i Alperna och om det som sagt finns glaciärer i Österrike som har öppet, eller öppnar snart.</p><p></p><p>Hade varit riktigt skoj med information!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="heeenkeee, post: 572746, member: 78249"] Hej! Är just nu bosatt i Ungern fram tills sommaren och min familj är en så kallad "skidfamilj", dvs vi gillar att åka skidor flera gånger om året. Jag undrar nu om någon har förslag eller tips eller information om någon glaciär är öppen i närheten, helst i Österrike. Jag vet att det finns en glaciär i Österrike, där jag varit innan ett antal gånger, men jag har glömt bort namnet på den, men ni som följt Jon's videoblogg vet vilken glaciär jag menar i Österrike. Jag undrar om det också finns snö redan nu någonstans i Alperna och om det som sagt finns glaciärer i Österrike som har öppet, eller öppnar snart. Hade varit riktigt skoj med information! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snö och glaciärer?
Tillbaka
Topp