Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snö och lavinläget i Alperna (och resten av världen) just nu.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="StigStrand" data-source="post: 1031612" data-attributes="member: 16460"><p>Om ni vill ha förstahandsinformation kan jag rekommendera den utmärkta powdercommunityn wepowder.com</p><p></p><p>Grundaren, Morris, ger riktigt bra prognoser över hela alperna och jag har navigerat efter hans prognoser ett par år och de felar sällan. Det som han gör riktigt bra är att han kan vara väldigt specifik över vilka dalar som kommer att få mycket snö och vilka som kommer att få mindre. Och det kan ju vara hela skillnaden mellan bra och jävligt bra.</p><p></p><p>Dessutom, vilket nästan är det bästa, skickar medlemmar in bilder med rapporter. De flesta med sanningen överenstämmande, några är kanske lite för positiva men man får iaf en någorlunda uppfattning. </p><p></p><p>Finns även som utmärkt app, sök på Salomon Powderquest i appstore. Bör finnas för Android men vet ej.</p><p></p><p>/ Tommy</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="StigStrand, post: 1031612, member: 16460"] Om ni vill ha förstahandsinformation kan jag rekommendera den utmärkta powdercommunityn wepowder.com Grundaren, Morris, ger riktigt bra prognoser över hela alperna och jag har navigerat efter hans prognoser ett par år och de felar sällan. Det som han gör riktigt bra är att han kan vara väldigt specifik över vilka dalar som kommer att få mycket snö och vilka som kommer att få mindre. Och det kan ju vara hela skillnaden mellan bra och jävligt bra. Dessutom, vilket nästan är det bästa, skickar medlemmar in bilder med rapporter. De flesta med sanningen överenstämmande, några är kanske lite för positiva men man får iaf en någorlunda uppfattning. Finns även som utmärkt app, sök på Salomon Powderquest i appstore. Bör finnas för Android men vet ej. / Tommy [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snö och lavinläget i Alperna (och resten av världen) just nu.
Tillbaka
Topp