Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Snö på kungsberget?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jay-deuce" data-source="post: 937128" data-attributes="member: 31339"><p>Var i Kungsberget i helgen och det var sjukt kul att åka men galet dåliga förutsättningar. Restaurangparken har som tidigare nämnt några boxar/rails men det är isig bas och inruns. Hoppet är inte litet, det räknas inte. </p><p></p><p>De har inte sprutat överhuvudtaget i parken vilket är väldigt skumt. Jag tycker någon på Freeride borde ringa och fråga (lägga press) då jag bara kan tolka detta som att de prioriterat ner parken. Detta vore extremt olyckligt då parken brukar vara grymt och det överlägset bäst i "närheten" av Sthlm.</p><p></p><p>//J</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jay-deuce, post: 937128, member: 31339"] Var i Kungsberget i helgen och det var sjukt kul att åka men galet dåliga förutsättningar. Restaurangparken har som tidigare nämnt några boxar/rails men det är isig bas och inruns. Hoppet är inte litet, det räknas inte. De har inte sprutat överhuvudtaget i parken vilket är väldigt skumt. Jag tycker någon på Freeride borde ringa och fråga (lägga press) då jag bara kan tolka detta som att de prioriterat ner parken. Detta vore extremt olyckligt då parken brukar vara grymt och det överlägset bäst i "närheten" av Sthlm. //J [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Snö på kungsberget?
Tillbaka
Topp