Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snö-/Väder-säkert i Alperna kring jul/nyår
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="olympus" data-source="post: 367108" data-attributes="member: 41937"><p>Kan ju säga att hela förra sässongen var det dåligt med snö i alperna. </p><p></p><p>Runt nyår tror jag du har snö på alla de orter du skriver om inte så har du det inom en timmes resa. </p><p>Med snö menar jag att systemen är öppna. Op vet man aldrig förens det är dax.</p><p>Om det e op du är efter så åk istället slutet av feb - början av mars då är det oftast bra.</p><p></p><p>lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="olympus, post: 367108, member: 41937"] Kan ju säga att hela förra sässongen var det dåligt med snö i alperna. Runt nyår tror jag du har snö på alla de orter du skriver om inte så har du det inom en timmes resa. Med snö menar jag att systemen är öppna. Op vet man aldrig förens det är dax. Om det e op du är efter så åk istället slutet av feb - början av mars då är det oftast bra. lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snö-/Väder-säkert i Alperna kring jul/nyår
Tillbaka
Topp