Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Snö!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skantz" data-source="post: 62751" data-attributes="member: 36230"><p>Ny rapport idag 050201 Sverige</p><p></p><p> Källa: Slao Källa:SMHI </p><p>Blåsjön 200cm 192 (Ankarvattnet grannbyn)</p><p>Storlien 165 120</p><p>Riksgränsen 163 ingen rapport</p><p>Ramund berget 153 ingen rapport (Tänndalen 152cm en slao)</p><p>Åre 120 70</p><p>Trillevallen 105 Ingen rapport</p><p>Hemavan 108 106</p><p>Kittelfjäll 105 97 </p><p></p><p>Källkritik: Slao är liftanläggningarnas egna rapport och mätning ofta en bit upp på fjället. T ex. Åre:s finnes uppe i Rödkullen. Dock känns rapportering trovärdig.</p><p>SHMI Står ju som ni vet för Sveriges meteorologiska och hydrologiska institut så jag anser att det är det bästa vi har att utgå ifrån i detta land. Mäts dock inte i skidorterna utan i Byar och samhällen.</p><p></p><p>Blåsjön 2meter det är grymt och jag ska dit till helgen när det är premiär. De hade dock öppet under jul och nyår.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skantz, post: 62751, member: 36230"] Ny rapport idag 050201 Sverige Källa: Slao Källa:SMHI Blåsjön 200cm 192 (Ankarvattnet grannbyn) Storlien 165 120 Riksgränsen 163 ingen rapport Ramund berget 153 ingen rapport (Tänndalen 152cm en slao) Åre 120 70 Trillevallen 105 Ingen rapport Hemavan 108 106 Kittelfjäll 105 97 Källkritik: Slao är liftanläggningarnas egna rapport och mätning ofta en bit upp på fjället. T ex. Åre:s finnes uppe i Rödkullen. Dock känns rapportering trovärdig. SHMI Står ju som ni vet för Sveriges meteorologiska och hydrologiska institut så jag anser att det är det bästa vi har att utgå ifrån i detta land. Mäts dock inte i skidorterna utan i Byar och samhällen. Blåsjön 2meter det är grymt och jag ska dit till helgen när det är premiär. De hade dock öppet under jul och nyår. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Snö!?
Tillbaka
Topp