Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Snö...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="coig" data-source="post: 5466" data-attributes="member: 12090"><p>Min situation känns hopplöst jobbig, Örebro står med -10 och ingen snö. När vi så får nederbörd är det underkylt regn eller +2 grader och snöblask. </p><p>Lösningen på detta problem är att åka norrut (eller söder till alperna) då öppnar man plånboken och ett eko stiger deprimerande till svar när man undrar vart pengarna är. </p><p></p><p>Summa summarum, inga pengar ingen rikvän med stuga i norr och ingen lotto vinst. Man får unna sig en dag i Säfsen och hoppas på lotton till påsk. Annars blir jag intagen för abstinensbesvär.</p><p></p><p>/coig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="coig, post: 5466, member: 12090"] Min situation känns hopplöst jobbig, Örebro står med -10 och ingen snö. När vi så får nederbörd är det underkylt regn eller +2 grader och snöblask. Lösningen på detta problem är att åka norrut (eller söder till alperna) då öppnar man plånboken och ett eko stiger deprimerande till svar när man undrar vart pengarna är. Summa summarum, inga pengar ingen rikvän med stuga i norr och ingen lotto vinst. Man får unna sig en dag i Säfsen och hoppas på lotton till påsk. Annars blir jag intagen för abstinensbesvär. /coig [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Snö...
Tillbaka
Topp