Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snöar i Österrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jalle_SexIE" data-source="post: 327067" data-attributes="member: 15318"><p>Hej alla goa o glada Freeride medlemmar!</p><p></p><p>sitter o jobbar i ett riktigt skitväder i Österrike, det har rapporterats att det skall komma upp emot 100 L / M2 inom de närmaste 24 h. När jag tittat ut ur fönstret ser jag att snö gränsen ligger pa ca 800 M, rapporterat var snöfall ner mot 1500m. Snökejor är plikt pa flera gator och en del pass har stängts p.g.a snöfall. </p><p></p><p>Om vi hade en pa tok för varm vinter utan snö, sa spelar oss nog väderguden oss ett spratt med att vi har 2.5 grader varmt pa 600 M höjd och 0 grader pa 800 m....</p><p></p><p>Nagon som skall ut o aka? Har en arbetskollega som tagit ledigt i morgon bara för att dra o aka skidor !!</p><p></p><p>/ Christian</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jalle_SexIE, post: 327067, member: 15318"] Hej alla goa o glada Freeride medlemmar! sitter o jobbar i ett riktigt skitväder i Österrike, det har rapporterats att det skall komma upp emot 100 L / M2 inom de närmaste 24 h. När jag tittat ut ur fönstret ser jag att snö gränsen ligger pa ca 800 M, rapporterat var snöfall ner mot 1500m. Snökejor är plikt pa flera gator och en del pass har stängts p.g.a snöfall. Om vi hade en pa tok för varm vinter utan snö, sa spelar oss nog väderguden oss ett spratt med att vi har 2.5 grader varmt pa 600 M höjd och 0 grader pa 800 m.... Nagon som skall ut o aka? Har en arbetskollega som tagit ledigt i morgon bara för att dra o aka skidor !! / Christian [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snöar i Österrike
Tillbaka
Topp