Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
snödjup i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bastardquad" data-source="post: 128428" data-attributes="member: 39757"><p>Dåligt med snö?! Det beror nog rätt brutalt mycket på var man befann sig. I Italien hade många ställen under halvmetern medan södra Tyskland och norra Österrike hade upp till 5 meter. Det var kaos där då, vill jag lova! Man kan kanske säga att variationerna var ovanligt stora? De flesta ställen i min närhet (västra Österrike/västra Schweiz) hade rätt normalt, dvs mella 1.5 och 3 meter.</p><p></p><p>MVH</p><p>Daniel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bastardquad, post: 128428, member: 39757"] Dåligt med snö?! Det beror nog rätt brutalt mycket på var man befann sig. I Italien hade många ställen under halvmetern medan södra Tyskland och norra Österrike hade upp till 5 meter. Det var kaos där då, vill jag lova! Man kan kanske säga att variationerna var ovanligt stora? De flesta ställen i min närhet (västra Österrike/västra Schweiz) hade rätt normalt, dvs mella 1.5 och 3 meter. MVH Daniel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
snödjup i alperna
Tillbaka
Topp