Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snödjup i Serre Chevaliere början på April?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Boulder" data-source="post: 518668" data-attributes="member: 92028"><p>Tjena tjena.</p><p></p><p>Ska åka ned till Serre V.14(28:e mars-4:e april) för att få lite skön åkning nu på våren. Beslutet att åka dit kom faktiskt efter att ha läst alla toppen recensioner från er som har varit där, plus det faktum att jag själv aldrig har testat på den delen av alperna...</p><p></p><p>Men en sak har börjat oroa mig nu efter jag har bokat. Efter att ha läst lite på forum och dylikt så verkar som det kanske var ett dåligt val att åka dit så "sent"? En del skriver att man åker på halm då, medan andra skriver att det är som bäst snödjup då... förvirrande!</p><p></p><p>Så snälla någon som har varit där då, berätta hur det var. Fanns det tillräckligt med snökanoner för att upprätthålla en helt OK standard eller var det snarare så att backarna var upptagna av betande kor?</p><p></p><p>Mycket tacksam för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Boulder, post: 518668, member: 92028"] Tjena tjena. Ska åka ned till Serre V.14(28:e mars-4:e april) för att få lite skön åkning nu på våren. Beslutet att åka dit kom faktiskt efter att ha läst alla toppen recensioner från er som har varit där, plus det faktum att jag själv aldrig har testat på den delen av alperna... Men en sak har börjat oroa mig nu efter jag har bokat. Efter att ha läst lite på forum och dylikt så verkar som det kanske var ett dåligt val att åka dit så "sent"? En del skriver att man åker på halm då, medan andra skriver att det är som bäst snödjup då... förvirrande! Så snälla någon som har varit där då, berätta hur det var. Fanns det tillräckligt med snökanoner för att upprätthålla en helt OK standard eller var det snarare så att backarna var upptagna av betande kor? Mycket tacksam för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snödjup i Serre Chevaliere början på April?
Tillbaka
Topp