Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snödjup i Serre Chevaliere början på April?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Boulder" data-source="post: 518724" data-attributes="member: 92028"><p>Balanselius, sant det du skriver.</p><p></p><p>Det jag mer ville veta är hur pass bra anläggningen är där på att klara ett par varmare dagar. Jag vet från egen erfarenhet att det kan skilja sig enormt från ort till ort när det gäller att verkligen kunna hålla uppe pisterna tills säsongen är slut.</p><p></p><p>Sedan så vet jag att det t.ex. var en allmänt dålig vinter där 04/05 i alperna men det vore intressant att höra från någon som har varit i Serre kanske mer än 1 gång under den perioden, bara så att man får en bild!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Boulder, post: 518724, member: 92028"] Balanselius, sant det du skriver. Det jag mer ville veta är hur pass bra anläggningen är där på att klara ett par varmare dagar. Jag vet från egen erfarenhet att det kan skilja sig enormt från ort till ort när det gäller att verkligen kunna hålla uppe pisterna tills säsongen är slut. Sedan så vet jag att det t.ex. var en allmänt dålig vinter där 04/05 i alperna men det vore intressant att höra från någon som har varit i Serre kanske mer än 1 gång under den perioden, bara så att man får en bild! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snödjup i Serre Chevaliere början på April?
Tillbaka
Topp