Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snödjup i Serre Chevaliere början på April?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balanselius" data-source="post: 518759"><p>Ett par varmare dagar är inget problem, men Serre ligger långt ner och när solen kommer fram där så är det shortsväder i byn även i mars och då kryper snögränsen fort uppåt även om åkningen mest ligger i skuggan. </p><p>Det kan dock även komma ett jättedump, har varit där i mitten av mars ett par ggr men under mkt bra år och då har det blivit klistrig snö och slask men absolut ingen snöbrist. Hur det såg ut 2 veckor senare har jag ingen aning om, du får hålla tummarna helt enkelt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balanselius, post: 518759"] Ett par varmare dagar är inget problem, men Serre ligger långt ner och när solen kommer fram där så är det shortsväder i byn även i mars och då kryper snögränsen fort uppåt även om åkningen mest ligger i skuggan. Det kan dock även komma ett jättedump, har varit där i mitten av mars ett par ggr men under mkt bra år och då har det blivit klistrig snö och slask men absolut ingen snöbrist. Hur det såg ut 2 veckor senare har jag ingen aning om, du får hålla tummarna helt enkelt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snödjup i Serre Chevaliere början på April?
Tillbaka
Topp