Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Snökåt och galen.. vars ska jag åka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sam_1" data-source="post: 825091" data-attributes="member: 94802"><p>Beror lite på när du ha tänkt fara? kan ju säga lite om Ruka, har varit dit ganska många gånger.</p><p></p><p>om du far när det är säsong så:</p><p></p><p>+Sköna å breda pister, finns vissa riktigt långa också</p><p>+Riktigt bra park</p><p>+Ganska korta köer även vid högsäsong</p><p>-För dig som inte talar ett ord finska(antar jag) så kan du ha de lite svårt ibland. Engelskan går mycket bättre än svenskan där.</p><p>-Offpist finns det inte särskilt mycket av, de flesta ställen redan uppkörda om man inte vet precis vart man ska åka på berget.</p><p>7/10 när det är säsong!</p><p></p><p>7/10 är ju för hela berget men om vi bara talar park så är det nog 9/10. </p><p></p><p>Far du dit nu innan säsongen dragit igång ordentligt så har du inte särskilt mycket att vänta dig, dåligt lagad park än så länge å ingen offpist (suprise suprise)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sam_1, post: 825091, member: 94802"] Beror lite på när du ha tänkt fara? kan ju säga lite om Ruka, har varit dit ganska många gånger. om du far när det är säsong så: +Sköna å breda pister, finns vissa riktigt långa också +Riktigt bra park +Ganska korta köer även vid högsäsong -För dig som inte talar ett ord finska(antar jag) så kan du ha de lite svårt ibland. Engelskan går mycket bättre än svenskan där. -Offpist finns det inte särskilt mycket av, de flesta ställen redan uppkörda om man inte vet precis vart man ska åka på berget. 7/10 när det är säsong! 7/10 är ju för hela berget men om vi bara talar park så är det nog 9/10. Far du dit nu innan säsongen dragit igång ordentligt så har du inte särskilt mycket att vänta dig, dåligt lagad park än så länge å ingen offpist (suprise suprise) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Snökåt och galen.. vars ska jag åka?
Tillbaka
Topp