Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Snöläge åre - jullovet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Valmgren" data-source="post: 976829" data-attributes="member: 96738"><p>Ska upp till Åre under jullovet och undrar hur off pist förhållanden brukar vara under den perioden?</p><p>Var uppe förra året men höll mig då bara till tegefjäll. Vandrade upp för Tyskhuvudet och åkte sedan ned på samma sida eller åkte i lavinen. snön var fluffig men inte knädjup direkt. Det jag mest intresserar mig för är baksidan, hur brukar den se ut runt jul/nyår? Lavinfarlig (beror ju såklart på mer än tid på året, men generelt)? Undra räven om Åre har något område med bra skogsskidåkning? </p><p></p><p>Tacksamm för tips</p><p></p><p>//</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Valmgren, post: 976829, member: 96738"] Ska upp till Åre under jullovet och undrar hur off pist förhållanden brukar vara under den perioden? Var uppe förra året men höll mig då bara till tegefjäll. Vandrade upp för Tyskhuvudet och åkte sedan ned på samma sida eller åkte i lavinen. snön var fluffig men inte knädjup direkt. Det jag mest intresserar mig för är baksidan, hur brukar den se ut runt jul/nyår? Lavinfarlig (beror ju såklart på mer än tid på året, men generelt)? Undra räven om Åre har något område med bra skogsskidåkning? Tacksamm för tips // [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Snöläge åre - jullovet
Tillbaka
Topp