Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snöläge i Monterosa området?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Krickemannen" data-source="post: 101320" data-attributes="member: 33769"><p>Hej alla!</p><p></p><p>Är det nån som är nere nu eller har varit nyligen i Champoluc/Gressoney/Alagna?</p><p>Finns det gott om snö även utanför pisterna? Nån som har koll? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p><p>Har tittat på webkameror o dylikt, men det är svårt att få en bra uppfattning.</p><p>Är lite skraj för att det är lite ont om snö... :-(</p><p>Åker ner på söndag, yeah!</p><p></p><p>Tacksam för lite info...</p><p></p><p>// Kricke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Krickemannen, post: 101320, member: 33769"] Hej alla! Är det nån som är nere nu eller har varit nyligen i Champoluc/Gressoney/Alagna? Finns det gott om snö även utanför pisterna? Nån som har koll? :-) Har tittat på webkameror o dylikt, men det är svårt att få en bra uppfattning. Är lite skraj för att det är lite ont om snö... :-( Åker ner på söndag, yeah! Tacksam för lite info... // Kricke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snöläge i Monterosa området?!
Tillbaka
Topp