Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Snöläge Jotunheimen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredrik-" data-source="post: 1332878" data-attributes="member: 190745"><p>Vet inte hur det är i Jutenheimen men i midt-Norge och andra delar av Norge har det varit lite snö men det värsta har ändå varit att föret har varit väldigt dåligt med skare, is och skavlar. För lite över en vecka sen vände jag på en gång då få gångerna jag testade offpisten i Oppdal skianlägg men var lite bättre i Storlidalen tror jag. </p><p></p><p>Så mängden snö behöver inte vara huvudproblemet samtidigt som föret är svårt att se på webkameror. </p><p></p><p>Nu tror jag det har kommit lite snö i Romsdalen och Sunnmöre men Oppdal har nog fortfarande lite snö och mestadels rätt dåligt före men tror det blev bättre för någon vecka sen men nu har det varit varmt ett tag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredrik-, post: 1332878, member: 190745"] Vet inte hur det är i Jutenheimen men i midt-Norge och andra delar av Norge har det varit lite snö men det värsta har ändå varit att föret har varit väldigt dåligt med skare, is och skavlar. För lite över en vecka sen vände jag på en gång då få gångerna jag testade offpisten i Oppdal skianlägg men var lite bättre i Storlidalen tror jag. Så mängden snö behöver inte vara huvudproblemet samtidigt som föret är svårt att se på webkameror. Nu tror jag det har kommit lite snö i Romsdalen och Sunnmöre men Oppdal har nog fortfarande lite snö och mestadels rätt dåligt före men tror det blev bättre för någon vecka sen men nu har det varit varmt ett tag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Snöläge Jotunheimen
Tillbaka
Topp