Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Snöläge Jotunheimen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oloph" data-source="post: 1335398" data-attributes="member: 174134"><p>Att gå nära varandra för att kunna småprata är ju också en riskfaktor. Även om man skulle vara inknutna riskerar ju fler att trilla ner samtidigt om man går bredvid varandra. Så det är väl nästan bättre att gå med avstånd/lucka ej inknutna än bredvid varandra inknutna? Även om inknutna med typ 15 meter avstånd är att föredra. Som du skrev är det sannolikt rätt bökigt att koppla in den som trillat ner efter att hen trillat och potentiellt sitter fast eller är skadad.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oloph, post: 1335398, member: 174134"] Att gå nära varandra för att kunna småprata är ju också en riskfaktor. Även om man skulle vara inknutna riskerar ju fler att trilla ner samtidigt om man går bredvid varandra. Så det är väl nästan bättre att gå med avstånd/lucka ej inknutna än bredvid varandra inknutna? Även om inknutna med typ 15 meter avstånd är att föredra. Som du skrev är det sannolikt rätt bökigt att koppla in den som trillat ner efter att hen trillat och potentiellt sitter fast eller är skadad. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Snöläge Jotunheimen
Tillbaka
Topp