Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snöläge whistler (ögonvittnen?)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 273396" data-attributes="member: 59533"><p>Vi får lite abstinens kan jag säga...Jag bad väderguden om en soldag runt nyår, då det varit mulet och och blåsigt ( visserligen snö också :D ) länge!! Men ack vad jag önskar att jag kunde ta tillbaka den önskningen. Visst är det mysigt med lite aprilslask och sol, men inte i Januari och februari! Vi håller alla tummar för några rediga dump nu inom snar framtid för just nu är det inget att hurra för. Parkerna är dock bra som oftast..</p><p>Vi satt faktiskt och tyckte synd om de stackars Langley gästerna som kommit hit för en vecka :D ^^</p><p></p><p>Hikar du kan du hitta OK snö men inget rent puder. Norrsidorna eller läsidor har hyffsat före men det känns nästan som om det är lite för dåligt för att man ska vilja hika för de åken just nu..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 273396, member: 59533"] Vi får lite abstinens kan jag säga...Jag bad väderguden om en soldag runt nyår, då det varit mulet och och blåsigt ( visserligen snö också :D ) länge!! Men ack vad jag önskar att jag kunde ta tillbaka den önskningen. Visst är det mysigt med lite aprilslask och sol, men inte i Januari och februari! Vi håller alla tummar för några rediga dump nu inom snar framtid för just nu är det inget att hurra för. Parkerna är dock bra som oftast.. Vi satt faktiskt och tyckte synd om de stackars Langley gästerna som kommit hit för en vecka :D ^^ Hikar du kan du hitta OK snö men inget rent puder. Norrsidorna eller läsidor har hyffsat före men det känns nästan som om det är lite för dåligt för att man ska vilja hika för de åken just nu.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snöläge whistler (ögonvittnen?)
Tillbaka
Topp