Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Snölägesrapport i Åre från Åreinvånare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Are_Sno_Vinter" data-source="post: 240780" data-attributes="member: 46499"><p>Jag tycker detta verkar lite skumt.</p><p>Jag var ute och gick i backen runt vm8:an nu ikväll och där fanns mycket väl snö så att det skulle kunna gå att åka (2-3 dm nere vid dalstationen.)</p><p></p><p>Men dom där "leitnergubbarna" är fortfarande kvar och testar liften, så jag tror att det som skistar skrivit om att det är brist på snö bara är en bortförklaring, det är nog så att liften inte är färdigtestad/överlämnad till skistar (fördå skulle väll inte leitnergubbarna jobba kl. 22 på en torsdagkväll)</p><p></p><p>Och nu såg jag att dom ska öppna kabinbanan enbart för "fotfolk"på lör/sön(dom pointerade att men inte får åka skidor).</p><p>Detta är ju ännu skummare, för det är väll egentligen vm8:an som skulle varit öppen för "fotfolk"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Are_Sno_Vinter, post: 240780, member: 46499"] Jag tycker detta verkar lite skumt. Jag var ute och gick i backen runt vm8:an nu ikväll och där fanns mycket väl snö så att det skulle kunna gå att åka (2-3 dm nere vid dalstationen.) Men dom där "leitnergubbarna" är fortfarande kvar och testar liften, så jag tror att det som skistar skrivit om att det är brist på snö bara är en bortförklaring, det är nog så att liften inte är färdigtestad/överlämnad till skistar (fördå skulle väll inte leitnergubbarna jobba kl. 22 på en torsdagkväll) Och nu såg jag att dom ska öppna kabinbanan enbart för "fotfolk"på lör/sön(dom pointerade att men inte får åka skidor). Detta är ju ännu skummare, för det är väll egentligen vm8:an som skulle varit öppen för "fotfolk" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Snölägesrapport i Åre från Åreinvånare?
Tillbaka
Topp