Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Snölägesrapport i Åre från Åreinvånare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="romo" data-source="post: 245660" data-attributes="member: 48099"><p>Precis hemkommen från jobbet. (På snökanon i Åre)</p><p></p><p>Vi fick ett dramatiskt ras på tempen runt niotiden så nu har vi minus 3 grader vid E14 och cirka 6 minus på toppen.</p><p></p><p>Detta tillsammans med gårdagens snöfall gör ju att allt ser mycket ljusare ut, jag kan ju som jag sagt tidigare inte ge någon officiell rapport från Skistars sida men jag TROR att gästrappet inte ligger allt för långt bort. </p><p></p><p>Kanske Tisdag kan vara rimligt, om dom nu inte vill vänta tills julhelgen börjar ?</p><p></p><p>Vi kommer nu starta allt som vi hinner med under natten och får förhoppningsvis köra så ett par dagar.</p><p></p><p>Större delen av Stjärnbacken och gästrappet var iallafall igång när jag åkte.</p><p></p><p>Bräcke kördes också, (svarta linjen) men där behövs ju av förklarliga skäl ganska mycket snö men jag tror å andra sidan att Gotnell och kompani kommer att bygga nån form av park till jul om bara vi får till lite mer snö.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="romo, post: 245660, member: 48099"] Precis hemkommen från jobbet. (På snökanon i Åre) Vi fick ett dramatiskt ras på tempen runt niotiden så nu har vi minus 3 grader vid E14 och cirka 6 minus på toppen. Detta tillsammans med gårdagens snöfall gör ju att allt ser mycket ljusare ut, jag kan ju som jag sagt tidigare inte ge någon officiell rapport från Skistars sida men jag TROR att gästrappet inte ligger allt för långt bort. Kanske Tisdag kan vara rimligt, om dom nu inte vill vänta tills julhelgen börjar ? Vi kommer nu starta allt som vi hinner med under natten och får förhoppningsvis köra så ett par dagar. Större delen av Stjärnbacken och gästrappet var iallafall igång när jag åkte. Bräcke kördes också, (svarta linjen) men där behövs ju av förklarliga skäl ganska mycket snö men jag tror å andra sidan att Gotnell och kompani kommer att bygga nån form av park till jul om bara vi får till lite mer snö. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Snölägesrapport i Åre från Åreinvånare?
Tillbaka
Topp