Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Snölägesrapport i Åre från Åreinvånare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="romo" data-source="post: 247420" data-attributes="member: 48099"><p>Nej snarare en lätt irriterad snökanonjär som för stunden tröttnade på alla (yngre) förmågor som istället för att läsa hela tråden och ta till sig information och länkar, bara kastar in samma frågor om och om igen för att göra det enklare för sig själva.</p><p></p><p>Läser man tråden från början så har man fått tips om hur man kollar tempen på skutan.</p><p></p><p>Man får också reda på att så fort det är kallare än typ 2 minus så går det garanterat snökanoner även om det kanske inte står en nere på torget som alla kan se, vilket det dock brukar göra fast utanför gamla ICA.</p><p></p><p>Sen borde alla nu ha förstått att vi har VM här i Åre snart och det innebär ju att exempelvis Herrarnas störtlopp är en backe som det går kanoner i om det är kallt då den är hyfsat högt prioriterad.</p><p></p><p>Förövrigt så ska jag inte gå till mitt reniga jobb förrän imorgon vid den här tiden ;-)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="romo, post: 247420, member: 48099"] Nej snarare en lätt irriterad snökanonjär som för stunden tröttnade på alla (yngre) förmågor som istället för att läsa hela tråden och ta till sig information och länkar, bara kastar in samma frågor om och om igen för att göra det enklare för sig själva. Läser man tråden från början så har man fått tips om hur man kollar tempen på skutan. Man får också reda på att så fort det är kallare än typ 2 minus så går det garanterat snökanoner även om det kanske inte står en nere på torget som alla kan se, vilket det dock brukar göra fast utanför gamla ICA. Sen borde alla nu ha förstått att vi har VM här i Åre snart och det innebär ju att exempelvis Herrarnas störtlopp är en backe som det går kanoner i om det är kallt då den är hyfsat högt prioriterad. Förövrigt så ska jag inte gå till mitt reniga jobb förrän imorgon vid den här tiden ;-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Snölägesrapport i Åre från Åreinvånare?
Tillbaka
Topp