Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Snölägesrapport i Åre från Åreinvånare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wisdom" data-source="post: 255998"><p>backarna runt vm6 är ganska isiga men snötäcket har blivit bättre men det saknas fortfarande en del där, olympia är bättre, gästrappet är ganska bra men blir ganska snabbt uppåkt. snölägen i högzon verkade ganska bra, såg dock inget pga tjock dimma,</p><p>men i backen kändes det hyfsat. bästa åkningen är i rödkullen och ullådalen.</p><p>tänk på att transportleden mellan åre och rödkullen har väldigt tunt snötäcke.</p><p>Är hemkommen ifrån åre i natt men jag har läst att tott även öppnat idag.</p><p>men hela tiden när det är kallt så sprutar de snö. Under fredagen så sprutade de övre störtloppet och övre gästrappet och jag gissar att de sprutar på ungefär samma ställen idag. hoppas du är nöjd med infon, vill du veta mer så fråga.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wisdom, post: 255998"] backarna runt vm6 är ganska isiga men snötäcket har blivit bättre men det saknas fortfarande en del där, olympia är bättre, gästrappet är ganska bra men blir ganska snabbt uppåkt. snölägen i högzon verkade ganska bra, såg dock inget pga tjock dimma, men i backen kändes det hyfsat. bästa åkningen är i rödkullen och ullådalen. tänk på att transportleden mellan åre och rödkullen har väldigt tunt snötäcke. Är hemkommen ifrån åre i natt men jag har läst att tott även öppnat idag. men hela tiden när det är kallt så sprutar de snö. Under fredagen så sprutade de övre störtloppet och övre gästrappet och jag gissar att de sprutar på ungefär samma ställen idag. hoppas du är nöjd med infon, vill du veta mer så fråga. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Snölägesrapport i Åre från Åreinvånare?
Tillbaka
Topp