Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Snöläget i Åre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pd" data-source="post: 1082937" data-attributes="member: 161297"><p>I och med att det varit töväder tidigare så är det ganska isigt på sina ställen. Den simpla transportsträckan från Fjällvalsliften till Lillåstugan var riktigt läskig för någon vecka sedan. Nysnö ovanpå hockeyrink med kass sikt. Tur att våfflorna är goda. Men i backarna sprutar de snö och där blir det bättre och bättre för varje dag med minusgrader. Enligt prognosen skall det komma 2 dm mot slutet av den här veckan så du kommer att få bra åkning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pd, post: 1082937, member: 161297"] I och med att det varit töväder tidigare så är det ganska isigt på sina ställen. Den simpla transportsträckan från Fjällvalsliften till Lillåstugan var riktigt läskig för någon vecka sedan. Nysnö ovanpå hockeyrink med kass sikt. Tur att våfflorna är goda. Men i backarna sprutar de snö och där blir det bättre och bättre för varje dag med minusgrader. Enligt prognosen skall det komma 2 dm mot slutet av den här veckan så du kommer att få bra åkning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Snöläget i Åre?
Tillbaka
Topp