Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snöläget i Chamonix?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Peter_K" data-source="post: 160234" data-attributes="member: 26232"><p>Snö finns i mängder men alla system utom Grand Montets och Aiguille du Midi är stängda för säsongen nu. Om du med duglig offpist-åkning menar kall orörd pudersnö så blir svaret troligen nej om du inte tänkt tura. Om du menar vårslask har du grymt bra möjligheter. Le Tour i söndags var kanon-skoj.</p><p></p><p>Prognosen för helgen har jag inte koll på då mitt medlemskap på Snow-Forecast nyss gått ut men räkna med varmt väder... I Genève är det molnigt nu men uppklarnande framåt fredag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Peter_K, post: 160234, member: 26232"] Snö finns i mängder men alla system utom Grand Montets och Aiguille du Midi är stängda för säsongen nu. Om du med duglig offpist-åkning menar kall orörd pudersnö så blir svaret troligen nej om du inte tänkt tura. Om du menar vårslask har du grymt bra möjligheter. Le Tour i söndags var kanon-skoj. Prognosen för helgen har jag inte koll på då mitt medlemskap på Snow-Forecast nyss gått ut men räkna med varmt väder... I Genève är det molnigt nu men uppklarnande framåt fredag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snöläget i Chamonix?
Tillbaka
Topp