Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snöläget i Chamonix?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 160262" data-attributes="member: 40931"><p>Som Peter skriver finns det bra med snö. Kom ca 30 cm inatt högt upp, som dock blev klister rätt fort idag. Var whiteout på aiguillen så vi väntade förgäves på att få testa snön, Men snöbollar var lätta att krama <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" />. Enl utsago var den nya snön på GM även den klistrig. Men till helgen borde snön mognat till bra slask igen.</p><p></p><p>Prognos kan du kolla här: <a href="http://meteo.chamonix.com/MetPreE.php3" target="_blank">http://meteo.chamonix.com/MetPreE.php3</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 160262, member: 40931"] Som Peter skriver finns det bra med snö. Kom ca 30 cm inatt högt upp, som dock blev klister rätt fort idag. Var whiteout på aiguillen så vi väntade förgäves på att få testa snön, Men snöbollar var lätta att krama ;). Enl utsago var den nya snön på GM även den klistrig. Men till helgen borde snön mognat till bra slask igen. Prognos kan du kolla här: [URL]http://meteo.chamonix.com/MetPreE.php3[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snöläget i Chamonix?
Tillbaka
Topp