Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snöläget i Chamonixdalen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Onlytelemark" data-source="post: 860521" data-attributes="member: 63059"><p>Förlåt mej,, men hur kan du säga att Grand Montets är "helt ok",, vad jämför du med? vad har du för erfarenhet av Chamonix?, det är nu snart slut på februari och inte bättre än så här, katastrof är väl ett hårt ord, men frankrike har vinterlov, dvs väldigt mkt folk överallt=isigt snabbt, jag gjorde min första säsong i Chamonix 1979, så jag vet att det borde vara mycket bättre än såhär, väderprognosen för idag säger strålande sol och plus 7 grader, och så har det sett ut i 6-7 veckor nu, bortsätt från i förgår då det kom ngn dm,, nä det är i sydalperna och västra pyreneerna snön finns i frankrike, bästa förhållanden i europa har dock syd och mellersta Norge, Riksgränsen och Sierra Nevada</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Onlytelemark, post: 860521, member: 63059"] Förlåt mej,, men hur kan du säga att Grand Montets är "helt ok",, vad jämför du med? vad har du för erfarenhet av Chamonix?, det är nu snart slut på februari och inte bättre än så här, katastrof är väl ett hårt ord, men frankrike har vinterlov, dvs väldigt mkt folk överallt=isigt snabbt, jag gjorde min första säsong i Chamonix 1979, så jag vet att det borde vara mycket bättre än såhär, väderprognosen för idag säger strålande sol och plus 7 grader, och så har det sett ut i 6-7 veckor nu, bortsätt från i förgår då det kom ngn dm,, nä det är i sydalperna och västra pyreneerna snön finns i frankrike, bästa förhållanden i europa har dock syd och mellersta Norge, Riksgränsen och Sierra Nevada [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snöläget i Chamonixdalen?
Tillbaka
Topp