Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snöläget i Kanada?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iller" data-source="post: 1037585" data-attributes="member: 29149"><p>Körbart?</p><p>Ingen av de mindre orterna kring Vancouver var bra när jag for därifrån för 1 v sedan. De var dock öppna. Jag var i Whistler själv men fick rapporter från Vancouverborna om regn o slask. Åker du rakt norrut och har med skoter eller hudar så är det inget bekymmer men det finns inte så många liftar. Vancouver Island har ett dåligt år (även det enligt rapporter från locals där). Förresten så har de ett sjukt instabilt lager kring Whistler och det har varit mkt mer släpp än vanligt i Whistlerområdet så var lite försiktig. Detta är efter den kalla perioden i jan/feb och ligger nog kvar tills det tokregnar eller töar bort. Det verkar som om det är liknande i resten av BC men det vet jag inte. De flesta områden har fina rapporter på nätet om snö och planerat stängningsdatum. Skiter det sig helt så får du väl hyra cykel istället.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iller, post: 1037585, member: 29149"] Körbart? Ingen av de mindre orterna kring Vancouver var bra när jag for därifrån för 1 v sedan. De var dock öppna. Jag var i Whistler själv men fick rapporter från Vancouverborna om regn o slask. Åker du rakt norrut och har med skoter eller hudar så är det inget bekymmer men det finns inte så många liftar. Vancouver Island har ett dåligt år (även det enligt rapporter från locals där). Förresten så har de ett sjukt instabilt lager kring Whistler och det har varit mkt mer släpp än vanligt i Whistlerområdet så var lite försiktig. Detta är efter den kalla perioden i jan/feb och ligger nog kvar tills det tokregnar eller töar bort. Det verkar som om det är liknande i resten av BC men det vet jag inte. De flesta områden har fina rapporter på nätet om snö och planerat stängningsdatum. Skiter det sig helt så får du väl hyra cykel istället. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snöläget i Kanada?
Tillbaka
Topp