Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snön som öser över Stockholm.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Perkal" data-source="post: 600821" data-attributes="member: 85390"><p>Oh, gött du får uppdatera snarast! När jag gik ut på kajen för att kika över och se hur det såg ut så ser det vitt ut. Knappt så man ser igenom detta väder.</p><p>Thumbs up. Tror ju dock att inte den snön som finns nu räcker till att bära en uppe från sten etc, krävs nog lite snö till så kanske man får åka lite pow.</p><p>Sålde mina gamla lagg här tidigare så har ingen lust att paja belaget.</p><p>Btw, kolla väst sidan där bruakr det blåsaner en massa kan ju vara bra med snö är.</p><p></p><p></p><p>Jo för det är ju verkligen det jag vill vara med om, "20cm i skåne" etc. </p><p>Söker lite mer specifik information om Stockholm och vart det kanske finns åkbar snö.</p><p></p><p>Så snälla kan du sluta leka Polis på detta forum? Börjar ju bli relativt drygt.</p><p>Låt adminsen sköta sitt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Perkal, post: 600821, member: 85390"] Oh, gött du får uppdatera snarast! När jag gik ut på kajen för att kika över och se hur det såg ut så ser det vitt ut. Knappt så man ser igenom detta väder. Thumbs up. Tror ju dock att inte den snön som finns nu räcker till att bära en uppe från sten etc, krävs nog lite snö till så kanske man får åka lite pow. Sålde mina gamla lagg här tidigare så har ingen lust att paja belaget. Btw, kolla väst sidan där bruakr det blåsaner en massa kan ju vara bra med snö är. Jo för det är ju verkligen det jag vill vara med om, "20cm i skåne" etc. Söker lite mer specifik information om Stockholm och vart det kanske finns åkbar snö. Så snälla kan du sluta leka Polis på detta forum? Börjar ju bli relativt drygt. Låt adminsen sköta sitt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snön som öser över Stockholm.
Tillbaka
Topp