Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Snöplaning på bullarna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zupermac" data-source="post: 1055140" data-attributes="member: 49784"><p>[USER=13863]@Mountain_Man[/USER]</p><p>Ja, så är det nog men jag har bara haft smala skidor så jag vet egentligen inget annat (tävlat mot äldre syskon hela livet). Så fort jag har haft möjlighet så är det bara racer som testats. Har jag hittat något bredare som t ex 84 så har det känts som att vända pannkakor med pizzaspade (förlåt mig). Jag börjar nu inse att det kanske inte är så, och kanske borde prova några fler åk än de som man får då man lånar i backen från en leverantör. Sent ska man vakna..</p><p></p><p>Har dock ingen koll på vart man kan prova de olika skidorna i Sthlm-området. Alt. är att ta en sväng till en större skidort men då blir det så planerat och organiserat direkt, bara för att testa lite skidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zupermac, post: 1055140, member: 49784"] [USER=13863]@Mountain_Man[/USER] Ja, så är det nog men jag har bara haft smala skidor så jag vet egentligen inget annat (tävlat mot äldre syskon hela livet). Så fort jag har haft möjlighet så är det bara racer som testats. Har jag hittat något bredare som t ex 84 så har det känts som att vända pannkakor med pizzaspade (förlåt mig). Jag börjar nu inse att det kanske inte är så, och kanske borde prova några fler åk än de som man får då man lånar i backen från en leverantör. Sent ska man vakna.. Har dock ingen koll på vart man kan prova de olika skidorna i Sthlm-området. Alt. är att ta en sväng till en större skidort men då blir det så planerat och organiserat direkt, bara för att testa lite skidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Snöplaning på bullarna
Tillbaka
Topp