Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Snöplaning på bullarna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zupermac" data-source="post: 1083260" data-attributes="member: 49784"><p>...lite update.</p><p></p><p>Jag har letat och testat massor och hittat guldkorn men har inte kunnat bestämma mig. Egentligen borde man bara köpa, äga och köra massor för att känna efter ordentligt men så har jag alltså inte gjort förrän nu. </p><p></p><p>Jag fastnade för den här texten</p><p><em>The 97mm waist means the Pro is in its element on large, open and steep snow fields where skiers can <strong>open up the throttle and rip through the powder in wide, big mountain turns.</strong></em></p><p></p><p>Valet blev till slut Dynastar Legend Pro Rider. Vad tror ni om det?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zupermac, post: 1083260, member: 49784"] ...lite update. Jag har letat och testat massor och hittat guldkorn men har inte kunnat bestämma mig. Egentligen borde man bara köpa, äga och köra massor för att känna efter ordentligt men så har jag alltså inte gjort förrän nu. Jag fastnade för den här texten [i]The 97mm waist means the Pro is in its element on large, open and steep snow fields where skiers can [b]open up the throttle and rip through the powder in wide, big mountain turns.[/b][/i] Valet blev till slut Dynastar Legend Pro Rider. Vad tror ni om det? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Snöplaning på bullarna
Tillbaka
Topp