Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Snöplaning på bullarna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zupermac" data-source="post: 1083285" data-attributes="member: 49784"><p>Någonstans måste jag ju börja och jag hittade ett par beg. med mina mått på bindningen till ett ok pris så jag slog till. Priset avgjorde affären.</p><p>När jag läser i modellens recensioner så stämmer det in på min åkstil även om jag plogar banor ibland. Jo, ja, visst, jag gillar att svänga men det här kanske inte är helt fel iaf.</p><p></p><p>Det är nog ganska stor skillnad mot mina speed och jag hoppas på att klara ”bullarna” bättre med dessa. Jag kommer förmodligen att svänga färre gånger än jag gjort tidigare men det är nog bara bra. Ungarna börjar bli snabba så jag behöver alla fördelar jag kan få för att kunna hänga med, så länge vi inte räknar antalet svängar så kanske det går vägen.</p><p></p><p>Nu ska det utvärderas och jag ser verkligen fram emot att få köra skidorna. Sedan får vi se hur det blir. En sak är säker iaf, det finns alltid en bra beg. marknad med fler alternativ.</p><p></p><p>Jag vet faktiskt inte årsmodellen på dem (ber om ursäkt) men det står Legend på ett märke i fören så det kanske är en tidig modell?</p><p></p><p>Det värsta som kan hända är att jag har ett par till i min gosedjurs-garderob. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zupermac, post: 1083285, member: 49784"] Någonstans måste jag ju börja och jag hittade ett par beg. med mina mått på bindningen till ett ok pris så jag slog till. Priset avgjorde affären. När jag läser i modellens recensioner så stämmer det in på min åkstil även om jag plogar banor ibland. Jo, ja, visst, jag gillar att svänga men det här kanske inte är helt fel iaf. Det är nog ganska stor skillnad mot mina speed och jag hoppas på att klara ”bullarna” bättre med dessa. Jag kommer förmodligen att svänga färre gånger än jag gjort tidigare men det är nog bara bra. Ungarna börjar bli snabba så jag behöver alla fördelar jag kan få för att kunna hänga med, så länge vi inte räknar antalet svängar så kanske det går vägen. Nu ska det utvärderas och jag ser verkligen fram emot att få köra skidorna. Sedan får vi se hur det blir. En sak är säker iaf, det finns alltid en bra beg. marknad med fler alternativ. Jag vet faktiskt inte årsmodellen på dem (ber om ursäkt) men det står Legend på ett märke i fören så det kanske är en tidig modell? Det värsta som kan hända är att jag har ett par till i min gosedjurs-garderob. :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Snöplaning på bullarna
Tillbaka
Topp