Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Snöplaning på bullarna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zupermac" data-source="post: 1083408" data-attributes="member: 49784"><p>....nu är skidorna provkörda.</p><p></p><p>Att försöka åka på skär i en smal eftermiddags-backe med annat folk i var minst sagt en upplevelse. Dessutom saknar jag erfarenhet av "bredare" skidor. Alltså... så breda och 29m radie... i pisten.. Holy Moses.. </p><p></p><p>Jag skulle nog kunna jämföra det här genom att säga att jag lät min Buster L med 150 hk motor stanna hemms och istället tog jag med Viking Line. </p><p>Min kompis ville inte ens testa dem. Eller... jo, han klickade i och sedan skakade han på huvudet, klicka ur och sa.</p><p>"Du är inte klok. Jag som trodde du gillade att svänga. Nä, det där är inget för mig. De där får du köra på egen risk".</p><p></p><p>Jag tror de passar bra i Gustavsbacken med låååånga svängar. Dock inte under sportlovsveckan. Hahahaha. </p><p></p><p>Bullarna krossades iaf.. eller nått...Joråsåattähhh..</p><p></p><p>MM, ja, ok, du har rätt... de är inte så lekfulla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zupermac, post: 1083408, member: 49784"] ....nu är skidorna provkörda. Att försöka åka på skär i en smal eftermiddags-backe med annat folk i var minst sagt en upplevelse. Dessutom saknar jag erfarenhet av "bredare" skidor. Alltså... så breda och 29m radie... i pisten.. Holy Moses.. Jag skulle nog kunna jämföra det här genom att säga att jag lät min Buster L med 150 hk motor stanna hemms och istället tog jag med Viking Line. Min kompis ville inte ens testa dem. Eller... jo, han klickade i och sedan skakade han på huvudet, klicka ur och sa. "Du är inte klok. Jag som trodde du gillade att svänga. Nä, det där är inget för mig. De där får du köra på egen risk". Jag tror de passar bra i Gustavsbacken med låååånga svängar. Dock inte under sportlovsveckan. Hahahaha. Bullarna krossades iaf.. eller nått...Joråsåattähhh.. MM, ja, ok, du har rätt... de är inte så lekfulla. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Snöplaning på bullarna
Tillbaka
Topp