Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snörapport Champoluc
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kalle_Luzern" data-source="post: 1292066" data-attributes="member: 121331"><p>Korrigering <img class="smilie smilie--emoji" alt="☝️" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/261d.png" title="Index pointing up :point_up:" data-shortname=":point_up:" loading="lazy" width="64" height="64" />: För Disentis gäller det att svänga höger i Biasca och köra över Lukmanierpasset, inte ta tunneln. Passet "är öppet året runt", men värt att kolla status om det är dåligt väder... Ska ändå upp på 1900 möh där.</p><p>Man kan även svänga höger i Bellinzona och via San Bernadino nå orter som Davos, Lenzerheide och Flims/Laax m.fl. relativt smidigt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kalle_Luzern, post: 1292066, member: 121331"] Korrigering ☝️: För Disentis gäller det att svänga höger i Biasca och köra över Lukmanierpasset, inte ta tunneln. Passet "är öppet året runt", men värt att kolla status om det är dåligt väder... Ska ändå upp på 1900 möh där. Man kan även svänga höger i Bellinzona och via San Bernadino nå orter som Davos, Lenzerheide och Flims/Laax m.fl. relativt smidigt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snörapport Champoluc
Tillbaka
Topp