Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Snörapport - Topptur Storulvån och Sylarna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 1087761" data-attributes="member: 60010"><p>Och tittar man lite längre ner i hans flöde ser man hur samma person både åker fyrhjuling, motorcross och skoter (på barmark) i känsliga naturområden. Dessutom verkar personen vara ytterligare en av rovdjurshatarna när han bland annat poserar med två skjutna lodjur med texten "Ingen #lojakt i år igen, tråkigt nog, så får bläddra bland gamla minnen". Skulle väl göra analysen att skälet till att personen hatar både rovdjur och skidåkare är för att det kostar honom pengar att bli av med renar oavsett vad dom faller offer för. Sedan har jag haft precis samma erfarenheter av renar som</p><p> [USER=45125]@Anzom[/USER], alltså att renar snarare verkar vara nyfikna på människor än rädda. Har bland annat haft hela renhjordar gå rakt genom tältplatser osv utan att höja på ögonbrynen.</p><p></p><p>Som sagt, respekt för djuren snarare än köttproducenterna är min åsikt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 1087761, member: 60010"] Och tittar man lite längre ner i hans flöde ser man hur samma person både åker fyrhjuling, motorcross och skoter (på barmark) i känsliga naturområden. Dessutom verkar personen vara ytterligare en av rovdjurshatarna när han bland annat poserar med två skjutna lodjur med texten "Ingen #lojakt i år igen, tråkigt nog, så får bläddra bland gamla minnen". Skulle väl göra analysen att skälet till att personen hatar både rovdjur och skidåkare är för att det kostar honom pengar att bli av med renar oavsett vad dom faller offer för. Sedan har jag haft precis samma erfarenheter av renar som [USER=45125]@Anzom[/USER], alltså att renar snarare verkar vara nyfikna på människor än rädda. Har bland annat haft hela renhjordar gå rakt genom tältplatser osv utan att höja på ögonbrynen. Som sagt, respekt för djuren snarare än köttproducenterna är min åsikt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Snörapport - Topptur Storulvån och Sylarna
Tillbaka
Topp