Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snörikt i norra alperna, närmast med bil från Sverige för familj utan behov av lyx under sportlovet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fcb" data-source="post: 1328107" data-attributes="member: 145397"><p>Håller med ovanstående, undvik just Dolomiterna detta året pga OS men hade själv lagt någon timme till för att ta mig till Italien. Finns ju andra orter Italien eller kanske man kan kombinera med flera då ni har bil. </p><p></p><p>Och som tidigare sagts angående boende får man bättre standard i Österrike för pengarna. </p><p>Angående maten tycker jag att maten är 15-20% dyrare i Österrike om man jämför liknande system. Vinet minst dubbelt upp och sällan ens gott. Liftkortet är nog likvärdigt i de större systemen. </p><p></p><p>Det här är mina erfarenheter och italienska köket och drycker faller mig bättre så andra kan säkert ha annan vinkel på det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fcb, post: 1328107, member: 145397"] Håller med ovanstående, undvik just Dolomiterna detta året pga OS men hade själv lagt någon timme till för att ta mig till Italien. Finns ju andra orter Italien eller kanske man kan kombinera med flera då ni har bil. Och som tidigare sagts angående boende får man bättre standard i Österrike för pengarna. Angående maten tycker jag att maten är 15-20% dyrare i Österrike om man jämför liknande system. Vinet minst dubbelt upp och sällan ens gott. Liftkortet är nog likvärdigt i de större systemen. Det här är mina erfarenheter och italienska köket och drycker faller mig bättre så andra kan säkert ha annan vinkel på det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snörikt i norra alperna, närmast med bil från Sverige för familj utan behov av lyx under sportlovet?
Tillbaka
Topp