Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Snösäkert och bra för barnfamilj inte för långt norrut?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="farsan56" data-source="post: 1205865" data-attributes="member: 145369"><p>Nu är det många år sedan jag bodde i Gbg. Å vad jag saknar det salta västerhavet. </p><p>Jag säger Hemsedal, det är lika långt till Sälen som till Hemsedal från Gbg. Vilken har bäst åkning? Sälen har kullar Hemsedal har högalpin miljö. Om jag fortfarande hade bott i Gbg hade jag åkt till Hemsedal före Trysil. Lite kortare till Geilo (måste nämna den för jag har varit där så mycket, även bott där.) Men nu talar jag utifrån mitt perspektiv med vuxna barn. Har aldrig varit i Hemsedal med barn (hade inga då) men Trysil med barn var ok. Fast dom var ju nästan självgående. Med risk för att svära i kyrkan då jag bor i Åre tycker jag att Hemsedal är en jäkligt bra skidort. Glöm inte hudarna, där finns att göra.</p><p>Norefjell ja, alla säger att det är så jäkla bra men ingen åker dit?</p><p>Sneglade alltid ditåt när man passerade förbi. Är man ute efter åkningen och kör lite stugmys så tror jag det kan vara en hit. Det ligger ju helt off. Men bra mycket närmare Gbg.</p><p>Lycka till med åkningen i vinter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="farsan56, post: 1205865, member: 145369"] Nu är det många år sedan jag bodde i Gbg. Å vad jag saknar det salta västerhavet. Jag säger Hemsedal, det är lika långt till Sälen som till Hemsedal från Gbg. Vilken har bäst åkning? Sälen har kullar Hemsedal har högalpin miljö. Om jag fortfarande hade bott i Gbg hade jag åkt till Hemsedal före Trysil. Lite kortare till Geilo (måste nämna den för jag har varit där så mycket, även bott där.) Men nu talar jag utifrån mitt perspektiv med vuxna barn. Har aldrig varit i Hemsedal med barn (hade inga då) men Trysil med barn var ok. Fast dom var ju nästan självgående. Med risk för att svära i kyrkan då jag bor i Åre tycker jag att Hemsedal är en jäkligt bra skidort. Glöm inte hudarna, där finns att göra. Norefjell ja, alla säger att det är så jäkla bra men ingen åker dit? Sneglade alltid ditåt när man passerade förbi. Är man ute efter åkningen och kör lite stugmys så tror jag det kan vara en hit. Det ligger ju helt off. Men bra mycket närmare Gbg. Lycka till med åkningen i vinter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Snösäkert och bra för barnfamilj inte för långt norrut?
Tillbaka
Topp