Snösäkert runt nyår
Kontorsjobbet tar död på mig! Det måste bli snowbordåkning över nyår.
Då jag är trött på att kämpa snöstromar i svenska fjällen runt nyår så är tanken att dra sig nerår i Europa. Behöver därför konkreta råd om vart man ska bege sig för medel/svår åkning med gott med snö. Även tips om vart man absolutt inte ske be ge sig runt nyår mottages tacksamt!
Tingeling
Sara
Då jag är trött på att kämpa snöstromar i svenska fjällen runt nyår så är tanken att dra sig nerår i Europa. Behöver därför konkreta råd om vart man ska bege sig för medel/svår åkning med gott med snö. Även tips om vart man absolutt inte ske be ge sig runt nyår mottages tacksamt!
Tingeling
Sara