Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snösäkraste stället i Alperna?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Giro" data-source="post: 114855" data-attributes="member: 38569"><p>jag var i val thorens i år och v.8 och det var sjukt mycket nysnö...helgen innan jag åkte var det 100cm. sen dagen innan jag skulle åka så var det 175cm. sen när vi kom upp snöade det tredagar i rad...så det blev min bästa puder åkning någonsin...det var typ 200cm...sjukt skönt det.. sprutade liksom på en när man åkte...men det tråkiga var ju efter typ 2 dagar fanns det inga områden som inte var uppkörda där man kunde komma med lift....annars fick du typ hika en bit och det orkade jag inte.....men jag rekommenderar val thorens...men men det är svårt att föutspå... men skaffa kunskap om det först innan du ger dig ut</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Giro, post: 114855, member: 38569"] jag var i val thorens i år och v.8 och det var sjukt mycket nysnö...helgen innan jag åkte var det 100cm. sen dagen innan jag skulle åka så var det 175cm. sen när vi kom upp snöade det tredagar i rad...så det blev min bästa puder åkning någonsin...det var typ 200cm...sjukt skönt det.. sprutade liksom på en när man åkte...men det tråkiga var ju efter typ 2 dagar fanns det inga områden som inte var uppkörda där man kunde komma med lift....annars fick du typ hika en bit och det orkade jag inte.....men jag rekommenderar val thorens...men men det är svårt att föutspå... men skaffa kunskap om det först innan du ger dig ut [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snösäkraste stället i Alperna?!
Tillbaka
Topp