Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snöskor och stavar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="patr" data-source="post: 982474" data-attributes="member: 94470"><p>Jag har bara varit i Niseko (två gånger, totalt 3 månader) och där finns det några berg (plus vulkanen Yotei) på baksidan som man kan gå på. Men vädret är ju som det är dvs mulet och snö väldigt ofta så det blev inte jätte mycket turande för mig. Men jag tycker att man klarar sig bra med snöskor (och en bra rygga).</p><p>Hur det är på "stor-ön" runt Hakuba, Nagano m.m. vet jag inte men jag har hört att det är mer turande där.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="patr, post: 982474, member: 94470"] Jag har bara varit i Niseko (två gånger, totalt 3 månader) och där finns det några berg (plus vulkanen Yotei) på baksidan som man kan gå på. Men vädret är ju som det är dvs mulet och snö väldigt ofta så det blev inte jätte mycket turande för mig. Men jag tycker att man klarar sig bra med snöskor (och en bra rygga). Hur det är på "stor-ön" runt Hakuba, Nagano m.m. vet jag inte men jag har hört att det är mer turande där. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snöskor och stavar
Tillbaka
Topp