Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Snöskor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lamboren" data-source="post: 1199868" data-attributes="member: 137298"><p>Tack [USER=154189]@davidjo[/USER], hur tycker du storleken varit på dem (24)? (är väl en balans mellan vad som får rum på/i ryggan och att inte sjunka ned för mycket?)</p><p></p><p>Och är det någon som har erfarenhet av Fimbulvetr? - ser intressanta ut men bindningarna ser inte lika robusta ut (och hittar ingenstans jag kan gå och klämma på dom)</p><p></p><p>Ja, splitboard vore bäst (kanske med ett par sköna hardboots o frambindningar, och damma av mina gamla plattbindningar), men turar inte så mycket att det känns värt pengarna i dagsläget</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lamboren, post: 1199868, member: 137298"] Tack [USER=154189]@davidjo[/USER], hur tycker du storleken varit på dem (24)? (är väl en balans mellan vad som får rum på/i ryggan och att inte sjunka ned för mycket?) Och är det någon som har erfarenhet av Fimbulvetr? - ser intressanta ut men bindningarna ser inte lika robusta ut (och hittar ingenstans jag kan gå och klämma på dom) Ja, splitboard vore bäst (kanske med ett par sköna hardboots o frambindningar, och damma av mina gamla plattbindningar), men turar inte så mycket att det känns värt pengarna i dagsläget [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Snöskor
Tillbaka
Topp