Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Snöskor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="davidjo" data-source="post: 1199911" data-attributes="member: 154189"><p>[USER=137298]@lamboren[/USER] , skickade fel modell, de hette tubbs flex RDG 24 men såg ungefär likadana ut. Man sjunker ner en del oavsett vilka man har. Jag turade en del med dom i Japan och de fungerade som sagt bra. Har storlek 44 i skor, är 181lång och väger dryga 70kg. Körde med en 22L rygga och de sticker ju ut lite nedanför (hade dom utanpå ryggan) men det var inte problematiskt. De är ganska lätta så vikten tänker man inte på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="davidjo, post: 1199911, member: 154189"] [USER=137298]@lamboren[/USER] , skickade fel modell, de hette tubbs flex RDG 24 men såg ungefär likadana ut. Man sjunker ner en del oavsett vilka man har. Jag turade en del med dom i Japan och de fungerade som sagt bra. Har storlek 44 i skor, är 181lång och väger dryga 70kg. Körde med en 22L rygga och de sticker ju ut lite nedanför (hade dom utanpå ryggan) men det var inte problematiskt. De är ganska lätta så vikten tänker man inte på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Snöskor
Tillbaka
Topp