Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Snöskor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Niiiicke" data-source="post: 871309" data-attributes="member: 75222"><p>Egentligen bara tycke och smak! Personligen skulle jag aldrig köpa TSL. Tycker de är alldeles för plastiga och fungerar nog endast bra i puder vilket det inte alltid är. Anledningen till att jag gillar msr lightning ascent är att de sitter bra, hela skorna med kanter och taggar sitter ruggigt bra när man sätter ner foten och funkar i puder skapligt. Men visst, egentligen ångrar jag lite att jag köpte snöskor. Tycker snöskor endast är ett alternativ om man ska komma åt offpist i anslutning till skidanläggning. Rena toppturer som nästan alltid har en bit av flack terräng så är det splitboard som gäller. Det blir det för mig nästa vinter!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Niiiicke, post: 871309, member: 75222"] Egentligen bara tycke och smak! Personligen skulle jag aldrig köpa TSL. Tycker de är alldeles för plastiga och fungerar nog endast bra i puder vilket det inte alltid är. Anledningen till att jag gillar msr lightning ascent är att de sitter bra, hela skorna med kanter och taggar sitter ruggigt bra när man sätter ner foten och funkar i puder skapligt. Men visst, egentligen ångrar jag lite att jag köpte snöskor. Tycker snöskor endast är ett alternativ om man ska komma åt offpist i anslutning till skidanläggning. Rena toppturer som nästan alltid har en bit av flack terräng så är det splitboard som gäller. Det blir det för mig nästa vinter! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Snöskor
Tillbaka
Topp