Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Snötillverkning Combo Gun 08/09 FILM!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="moggelush" data-source="post: 517339" data-attributes="member: 77235"><p>Jag har inte sagt att det tog två år för mig att bygga denna, faktiskt så tog det inte mer än några minuter att sätta ihop allt. Det jag menade var att på två år har jag gått från skit till bra skit! </p><p></p><p>Ni kan försöka, men dom ideérna ni kommit med låter inte så lovande. Inte som något nedlåtande men jag vet att det är inte mycket som fungerar bättre än det jag utvecklat. </p><p></p><p>Jag har redan varit med om trådar där folk kommer på skamideér på några sekunder som de tror att så är. Det var inte anledningen till att jag startade denna tråd. Jag ville bara visa upp vad jag kunnat åstadkomma, precis som alla andra skid -filmer som läggs upp.</p><p></p><p>Jag kan ju säga att jag inte borrade mina egna munstycken... Det jag menar är att det krävs precision.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="moggelush, post: 517339, member: 77235"] Jag har inte sagt att det tog två år för mig att bygga denna, faktiskt så tog det inte mer än några minuter att sätta ihop allt. Det jag menade var att på två år har jag gått från skit till bra skit! Ni kan försöka, men dom ideérna ni kommit med låter inte så lovande. Inte som något nedlåtande men jag vet att det är inte mycket som fungerar bättre än det jag utvecklat. Jag har redan varit med om trådar där folk kommer på skamideér på några sekunder som de tror att så är. Det var inte anledningen till att jag startade denna tråd. Jag ville bara visa upp vad jag kunnat åstadkomma, precis som alla andra skid -filmer som läggs upp. Jag kan ju säga att jag inte borrade mina egna munstycken... Det jag menar är att det krävs precision. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Snötillverkning Combo Gun 08/09 FILM!
Tillbaka
Topp