Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snövita drömmar…
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wille1504" data-source="post: 1279020" data-attributes="member: 156543"><p>Jag håller med om att serien är ganska märklig. Känns som att de var sugna på att gå på toppturer på ett udda ställe men inte hade tid/ork att organisera det själva och då är enda alternativet en svindyr all inclusive-expedition. De pengarna fanns inte eller så hade de inte lust att betala men fick snilleblixten att SVT kanske skulle vara villiga att betala.</p><p></p><p>Jag trodde Malou & Co var duktiga skidåkare och rutinerade toppturare, men det syns verkligen inte och guiderna behandlar dem som totala nybörjare. Känslan är att det hade kunnat vara så gott som vilka säsongare som helst.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wille1504, post: 1279020, member: 156543"] Jag håller med om att serien är ganska märklig. Känns som att de var sugna på att gå på toppturer på ett udda ställe men inte hade tid/ork att organisera det själva och då är enda alternativet en svindyr all inclusive-expedition. De pengarna fanns inte eller så hade de inte lust att betala men fick snilleblixten att SVT kanske skulle vara villiga att betala. Jag trodde Malou & Co var duktiga skidåkare och rutinerade toppturare, men det syns verkligen inte och guiderna behandlar dem som totala nybörjare. Känslan är att det hade kunnat vara så gott som vilka säsongare som helst. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snövita drömmar…
Tillbaka
Topp