Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snövita drömmar…
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="herrgard" data-source="post: 1279073" data-attributes="member: 101904"><p>Jag tycker det är en bra serie och kul att SVT visar något som rör mina intressen för en gångs skull. Tror man ska vara mer toppturare/äventyrsskidåkare för att uppskatta vinkeln, skidåkare som insett att det är till större delen misär, dåligt väder och inställda planer men att naturen, hela upplevelsen och sällskapet ändå gör det kul.</p><p></p><p>Sen tycker jag det är kul att vanligt folk får se hur en skidresa kan gå till och vad man kan jobba med som skidåkare, för helt ärligt har det väl handlat om reklam ganska länge nu för många av skidåkarna som reser runt och spelar in film.</p><p></p><p>Hoppas SVT släpper fler serier med topptur och freeridetema.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="herrgard, post: 1279073, member: 101904"] Jag tycker det är en bra serie och kul att SVT visar något som rör mina intressen för en gångs skull. Tror man ska vara mer toppturare/äventyrsskidåkare för att uppskatta vinkeln, skidåkare som insett att det är till större delen misär, dåligt väder och inställda planer men att naturen, hela upplevelsen och sällskapet ändå gör det kul. Sen tycker jag det är kul att vanligt folk får se hur en skidresa kan gå till och vad man kan jobba med som skidåkare, för helt ärligt har det väl handlat om reklam ganska länge nu för många av skidåkarna som reser runt och spelar in film. Hoppas SVT släpper fler serier med topptur och freeridetema. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snövita drömmar…
Tillbaka
Topp