Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Snow joggers?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lookilike" data-source="post: 1069359" data-attributes="member: 151737"><p>Nån som vet butik eller hemsida som säljer gamla hederliga Snow joggers?</p><p>Förr fanns de lite överallt, billigt dessutom men nuförtiden verkar det värre.</p><p></p><p>Det jag hittar via rätt intensivt googlande är Rubber duck som verkar köra en fashion variant men bara till barn och dam.</p><p>Har även hittat på Ali express(Kina) men jag vill ha dojjorna i Göteborg senast 22/1 så det funkar inte heller.</p><p></p><p>Nån som har tips?</p><p>Borde ju finnas kvar i nån lågprisbutik som inte uppdaterat sortimentet sen 90-talet...</p><p></p><p>Damen hittade en retromodell från Adidas ifjol men även den gjordes enbart i damstorlekar, jag vet inte riktigt var jag ska leta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lookilike, post: 1069359, member: 151737"] Nån som vet butik eller hemsida som säljer gamla hederliga Snow joggers? Förr fanns de lite överallt, billigt dessutom men nuförtiden verkar det värre. Det jag hittar via rätt intensivt googlande är Rubber duck som verkar köra en fashion variant men bara till barn och dam. Har även hittat på Ali express(Kina) men jag vill ha dojjorna i Göteborg senast 22/1 så det funkar inte heller. Nån som har tips? Borde ju finnas kvar i nån lågprisbutik som inte uppdaterat sortimentet sen 90-talet... Damen hittade en retromodell från Adidas ifjol men även den gjordes enbart i damstorlekar, jag vet inte riktigt var jag ska leta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Snow joggers?
Tillbaka
Topp