Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snow-racer?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Putte_the_skibum" data-source="post: 59107" data-attributes="member: 28793"><p>Vi körde med stigas stora modell som vi dragit fast gamla lagg på samt en avsågad skida till fronten...</p><p></p><p>Undrar om man kan få tag på ett par tillräckligt korta TT, var ju en lysande idé att ha twintip på SR... </p><p>BMX styret får helt klart fyra stjärnor av mig... Jag är redan på väg ut till någon av Halmstads skolor för att skruva av ett styre.</p><p></p><p>TT borde man kunna plocka med sig hem i veckan från Sälen...</p><p></p><p>;-)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Putte_the_skibum, post: 59107, member: 28793"] Vi körde med stigas stora modell som vi dragit fast gamla lagg på samt en avsågad skida till fronten... Undrar om man kan få tag på ett par tillräckligt korta TT, var ju en lysande idé att ha twintip på SR... BMX styret får helt klart fyra stjärnor av mig... Jag är redan på väg ut till någon av Halmstads skolor för att skruva av ett styre. TT borde man kunna plocka med sig hem i veckan från Sälen... ;-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snow-racer?
Tillbaka
Topp