Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Snowblade olagliga att sälja i Finland
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 458579" data-attributes="member: 53337"><p>jag en video på newschoolers där nån sjuk jävel körde kangaroo på blades..</p><p>så helt dåligt är de ju inte!</p><p>faktiskt riktigt roligt att leka på!</p><p></p><p>men visst blir man galen på alla tyskar och turister som kommer åkandes i jeans och blades.. allt toppat med ett par fräsiga solglasögon och en färgglad mössa.. </p><p></p><p>antar att denhär tråden kommer spåra ur, precis som alla andra trådar där snowblades kommer upp som samtalsämne! haha</p><p></p><p>hur som helst låter det ju inte helt fel med förbud mot blades!</p><p>go finland</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 458579, member: 53337"] jag en video på newschoolers där nån sjuk jävel körde kangaroo på blades.. så helt dåligt är de ju inte! faktiskt riktigt roligt att leka på! men visst blir man galen på alla tyskar och turister som kommer åkandes i jeans och blades.. allt toppat med ett par fräsiga solglasögon och en färgglad mössa.. antar att denhär tråden kommer spåra ur, precis som alla andra trådar där snowblades kommer upp som samtalsämne! haha hur som helst låter det ju inte helt fel med förbud mot blades! go finland [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Snowblade olagliga att sälja i Finland
Tillbaka
Topp