Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Snowblades bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Abby_Ramsey" data-source="post: 40523" data-attributes="member: 31759"><p>Hej, tycker att du har alldeles rätt när det gäller idioterna på denna sidan. Så länge man har kul så spela det ingen roll vad man åka på...</p><p>Jag själv kör Twin-Tip men har oxo 4 par blades, jag har Canon blades från Canada(skiboards), jag kan rekomendera dessa eller LINE, dom är lite bredare än vanlig blades. Dom som jag kör på är 99cm och 120mm tip/tail med 100 midjan, kelt svart och heter M7, jag har oxo ett par 90 med 130mm tip/tail med 100 midja som heter HERITAGE som är vit med en retro design. </p><p>Angåande bindningar så ska du nog går in på GETboards.com, dom har bindningar som passar till dom amerikansk skiboards (4 hål monterad) kanske inte passar dina blades men du blir kanske sugen att köpa lite mer skiboard stuk när du ser dom.</p><p></p><p>Blade ON!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Abby_Ramsey, post: 40523, member: 31759"] Hej, tycker att du har alldeles rätt när det gäller idioterna på denna sidan. Så länge man har kul så spela det ingen roll vad man åka på... Jag själv kör Twin-Tip men har oxo 4 par blades, jag har Canon blades från Canada(skiboards), jag kan rekomendera dessa eller LINE, dom är lite bredare än vanlig blades. Dom som jag kör på är 99cm och 120mm tip/tail med 100 midjan, kelt svart och heter M7, jag har oxo ett par 90 med 130mm tip/tail med 100 midja som heter HERITAGE som är vit med en retro design. Angåande bindningar så ska du nog går in på GETboards.com, dom har bindningar som passar till dom amerikansk skiboards (4 hål monterad) kanske inte passar dina blades men du blir kanske sugen att köpa lite mer skiboard stuk när du ser dom. Blade ON! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Snowblades bindning
Tillbaka
Topp